SÅ BLIR DU SOM STARKAST NÄR DET ÄR SOM TUFFAST

Petra MånströmEwerlöf & Månström, Löpning, Motionslopp, Personlig utveckling1 Comment

Ewerlöf & Månström

Hur vinner man det mentala kriget när det börjar ta emot under tuffa träningspass och lopp? Det är en av de absolut vanligaste frågorna som vi motionärer brottas med.

I senaste avsnittet av Ewerlöf & Månström delar min kära poddkollega, löparproffset Malin Ewerlöf med sig av sina absolut bästa tips på hur du blir en vinnare när det känns som allra jobbigast, alltså hur du blir som bäst när det gäller. Vi diskuterar också min tuffa maratonupplevelse i Prag under förra helgen och vilka lärdomar man kan dra av den. Dessutom besvarar vi flera lyssnarfrågor, bland annat om hur man höjer sitt lugna distanstempo och om tröskelträningen som ger din löpning en rejäl skjuts framåt. Lyssna på Spotify i mobilen, i poddapparna eller direkt i spelaren nedan. Enjoy!

0

En kommentar på “SÅ BLIR DU SOM STARKAST NÄR DET ÄR SOM TUFFAST”

  1. Hej Petra! Jag ska springa maran om tre veckor och undrar en sak:
    Jag får lätt sova mellan låren och på insidan av överarmarna (där huden skrapar mot linnet) när jag springer långt. Vad tycker du funkar bäst för att förebygga detta? Finns det någon supersalva som sitter kvar under hela loppet eller ska jag satsa på någon typ av plåster?

    0

Kommentera

Din epostadress publiceras inte Obligatoriska fält är märkta *